جملاتی چند شاید بی ربط به هم اما تامل برانگیز!

  • گاهی آدم دلش فقط یک "دوستت دارم" میخواهد تا نمیرد!
    "افشین صالحی"

  • آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست که زنده است!
    این را دانستم و می دانم که آدم به آدم است که زنده است!
    آدم به عشق آدم زنده است ...
    "محمود دولت آبادی"

  • اگر کسی برای ما بسیار ارزشمند باشد، باید این راز را از او پنهان کنیم!
    چنان که گویی جنایتی را پنهان می کنیم!
    این واقعیت خوشایند نیست!
    اما ... حقیقت دارد!
    آدم ها طاقت مهربانی بسیار را ندارند!
    "آرتور شوپنهاور"

  • گفت :
    از دستِ من کاری برنمی آید!
    کاش گفته بود؛
    از دلم ...
    "عباس کیارستمی"

  • اگر کسی چیزی را که در شرف رسیدن به آن باشد، از دست بدهد؛
    در نهایت می آموزد که هیچ چیز به اون تعلق ندارد!
    و اگر هیچ چیز به من تعلق ندارد، پس نباید اوقاتم را صرف محافظت از چیزهایی کنم که مال من نیست!
    بهتر است به گونه ای زندگی کنم که
    انگار همین امروز، نخسین یا آخرین روز زندگی من است ...
    "پائولو کوئلیو"

  • وجود عشق برای آن نیست تا ما را خوشحال کند ...
    من اعتقاد دارم عشق وجود دارد تا به ما نشان دهد؛
    چقدر می توانیم تحمل کنیم!
    "هرمان هسه"

  • هر حیوان که از دور دیدی و ندانستی سگ و گرگ است یا آهو؛
    ببین رو به سمت مرغزار و سبزینه است یا لاشه و استخوان!
    آدمی را نیز چون نشناسی، ببین به کدام سو می رود!
    "مجالس سبعه - مولانا"