[ به نام خداوندگار عشق و دوستی]

درباره حصار آسمان

[ دلیل نامگذاری وبلاگ ]:

  • حصار یعنی دیواره محافظ، پرچین و یا هر چیزی که برای محافظت، دور چیزی کشیده میشه.
  • حصار آسمان یعنی حصاری برای حفاظت از آسمان.
  • آسمان بی انتهاست پس این حصار هم بی انتهاست.
  • آسمان نماد بزرگی، بی کرانگی و بخششه. و این حصار هم از همین خصوصیات آسمان حفاظت میکنه. 
  • حصار آسمان در زبان کردی نزدیکی شنیداری زیادی به کلمه هه ساره ی آسمان داره. که معنیش ستاره درخشان آسمانیه. منظور از این ستاره، همون ستاره قطبیه.
  • میدونید که؟ ستاره قطبی تنها ستاره ایه که از چشم ناظر زمینی ثابت در آسمان قرار داره و بهترین ستاره برای مسیر یابی کسانیه که گم شدن. در واقع تمام ستاره ها از چشم ناظر زمینی در حال گردش دور این ستاره هستن.
  • در واقع این ستاره گویا یه سنگ نشانه! نشانه دروازه های رو به خداست (به تعبیری) تا راه گم نشه. تا دروازه گم نشه. تا گمشده حقیقت بتونه راه خودش رو پیدا کنه.

حصاره ی آسمان تلفیقی است از هنر طراحی گرافیک و شعر. البته با دانش محدود ما در هر دو! سعی من بر این است که روز به روز بهتر باشم از آنچه تا کنون بوده ام!

[ درباره مالک وبلاگ ]:

حامد عبدالهی

حامد عبدالهی، ساکن شهر فرهاد ها، متولد شانزدهمین روز از سومین شهر آفتاب هستم.
کارشناس IT، علاقمند به طراحی سایت، SEO، برنامه نویسی به زبان #C، برنامه نویسی اندروید، امنیت شبکه، فتوشاپ و AI. در هیچکدام به اندازه کافی قدرتمند نیستم اما یادگیری همچنان ادامه دارد...

[ هشدار!! ]:

اگر اینجا اومدید و مطالب رو پسندیدید، حق نشر مطالب رو حتی بدون ذکر منبع، دارید. اما کپی برداری از اسم حصار آسمان و استفاده از طراحی های مربوط به معرفی حصار آسمان، مانند فایو آیکون، لوگو، تصاویر پست ثابت و تصاویر مربوط به تبلیغ این وب گاه، قطعا جرم محسوب شده و طبق قوانین مجازات های حق نشر، از سه ماه تا یک سال حبس رو در پی خواهد داشت! توجه داشته باشید که برند حصار آسمان، مدت هاست در ستاد ساماندهی ثبت و تمام مراحل قانونی اون طی شده. پس استفاده از نام حصار آسمان قطعا شکایت من رو در پی خواهد داشت! کمی خلاقیت داشته باشید :)

[ حصار آسمان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید ]:

Hesare Aseman in FaceBook Hesare Aseman in GooglePlus Hesare Aseman in Instagram Hesare Aseman in twitter Hesare Aseman in Aparat Hesare Aseman in lenzor Hesare Aseman in cloob Hesare Aseman in Soroush

[و من الله التوفیق]