حصار آسمان

حصار آسمان در پهنه بی کران آبی رنگ خود جویای رنگی ست که عشق را معنا کند

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ حصار آسمان
جا به اندازه ی تنهایی من در من نیست

جا به اندازه ی تنهایی من در من نیست

چند سالی ست که تکلیف دلم روشن نیست
جا به اندازه ی تنهایی من در من نیست

چشم می دوزم در چشم رفیقانی که
عشق در باورشان قد سر سوزن نیست

دست برداشتم از عشق که هر دست سلام
لمس آرامش سردی ست که در آهن نیست

حس بی قاعده ی عقل و جنون با من بود
درک این حال به هم ریخته تقریبا نیست

سال ها بود ازین فاصله می ترسیدم
که به کوتاهی دل کندن و دل بستن نیست

رفتم از دست و به آغوش خودم بر گشتم
جا به اندازه ی تنهایی من در من نیست

"عبدالجبار کاکایی"

تنهایی

جنون

در آغوش من

در دل ما

دلبستن

عشق

فاصله ها

چشم

۹۵/۰۶/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
حصار آسمان

نظرات (۴)

حسین بهجتی
عالی+++
متشکرم
خوش اومدید
سامان ترابی
درود
بسیار زیبا بود،
درود
متشکرم
کاملاصحیح
متشکریم دوست عزیز
محمد مهدی
زیباست
متشکرم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی